Cute Blue Cloud -->

Sunday 8 July 2012

KHILAF

Mungkin salah apabila dikata langit kan selalu cerah
Mungkin silap apabila dikata bulan kan selalu indah
Mungkin juga tidak tepat apabila dikata mentari kan terus menyinar

Langit cerah adakalanya mendung
Bulan indah adakalanya tidak kelihatan
Sinaran mentari adakalanya tidak menerangi

Aku hanyalah manusia biasa
Sering saja melakukan kesilapan dan khilaf
Dek kerana kasarnya mata maka salah melihat
Dek kerana tajamnya lidah maka salah berbicara

Ku akui akan semua kesilapanku
Mohon maafkan aku..


1 comment:

  1. kadang2x ape yg manusia ckp tu mmg perit.. aku pernah rase mcm mne dihukum dan dihina tanpa aku tau ape sebab yg paling relevant utk mereka hukum dn hina aku.. tpi itulah, lumrah, manusia mmg suke menghukum.. aku tak nak kwn2x aku yg skrg terlibat dgn situasi yg pernah aku lalui.. sesungguhnya, cuma Allah yg tau bgaimana rasanye.. so, ini peringatan utk semue org termasuk aku, dont just damn someone.. were friends right.. tk gune berkawan kalau begini hasilnye kan ? tapi aku tau die sentiase maafkn kau faizal :)

    ReplyDelete