Cute Blue Cloud -->

Wednesday 12 October 2011

BAHAGIA

Ok.. kali ini aku nak layan perasaan  kejap.. huhuhu.. tak kesah lah orang nak cakap apa pun..
The main reason is setiap orang ada hati dan perasaan kan.. so, aku pun nak melayan lah jiwa aku ni..

Setiap daripada kita mesti ada something yang kita tak cerita kat orang.. even bestfriend yang betul2  best pun kita tak citer.. betul tak? Aku pun sama..
sebabnya kita tak tau macammana nak sampaikan benda yang dah lama terbuku kat hati ni.. maka kita akan guna macam2 cara untuk sampaikan isi hati kita.. kan?
Bole jadi kita mintak tolong orang sampaikan.. Bole jadi jugak kita sampaikan melalui lagu2 yang liriknya ada kena-mengena dengan apa yang kita nak bagitau..

apa yang aku nak bagitau ni adalah berkaitan dengan kebahagiaan...

ada satu ungkapan nii..

Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain akan terbuka 
tapi selalunya kita akan memandang pintu yang dah tertutup itu terlalu lama 
hinggakan kita tidak nampak pintu lain yang telah pun terbuka untuk kita..

aku sure korang faham apa yang dimaksudkan dengan ungkapan ni..

perkara yang dah lepas biarkan berlalu.. sebab kebahagiaan ada dimana2.. carilah..

Ok.. itu je yang aku nak citer kali ni..
cube layan lagu kat bawah ni..

it's my favourite song.. best... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=e2AO3u1C1Y0&feature=share

No comments:

Post a Comment