Cute Blue Cloud -->

Sunday, 27 November 2011

PERABIH DUIT!!

Awal semester memang merupakan saat yg dinanti2kan bagi hampir semua student..
sebabnye masa ni lah masing2 jadi O.K.B
apa kebendenye lah OKB ni kn.. okb ni ialah Orang Kaya Baru.. HAHA
almaklumlah masing2 baru dapat duit PTPTN.. aku pun tak terkecuali..

Semalam.. haa.. ni lah aku nak citer ni..
semalam aku ngn mizwan, yus, zati, sueha, n ija kitorang keluar p bandar segamat..
aku pun mengeluarkan bajet yang agak besar..huhuhu
4 jam punye bershopping start dari lepas zohor sampai lpas asar..
kitorang gi makan kt kfc

hasil dari berjalan2 ni akhirnye aku membawa balik bersama aku..
tara..
seluar baru dan jam baru.. huhu
hajat aku nak beli necktie kaler ungu tak kesampaian sebab tak jumpe yang kene ngn citarasa aku..
sedih jugak la..

apa2 pon semalam memang merupan hari yang sangat seronok.. kitorang memang have fun giler..
~seronok~

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget